Voorwaarden

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

Bekijk hier de algemene voorwaarden van LIHO Connect. 


Eigendom systeem

Ben ik direct eigenaar van het alarmsysteem?

Bij LIHO Connect is het beveiligingssysteem na betaling direct uw eigendom. Dus geen lange contracten, maar slechts een jaarcontract dat u na 1 jaar maandelijks kunt opzeggen.

 

Het abonnement

Wat houdt een abonnement in bij LIHO Connect?

Een abonnement van € 29,95 loopt minimaal één jaar en is daarna maandelijks opzegbaar. Hiervoor krijgt u aansluiting op de meldkamer, één onderhoudsbeurt per jaar en surveillance van de bewakingsdienst. Eventuele uitrukken van de bewakingsdienst is niet inbegrepen bij het abonnement. Deze kosten bedragen € 87,00 voor het uitrukken met een maximale afhandeltijd van één uur. Duurt de afhandeling van een uitruk langer dan één uur? Dan brengen wij per 15 minuten €20,50 in rekening.

 

De bewakingsdienst

Hoe werkt de bewakingsdienst van LIHO Connect?

Is er niemand bereikbaar op het moment van de melding? Dan sturen wij de bewakingsdienst naar uw huis of bedrijf. De bewakingsdienst kan een buitencontrole uitvoeren waarbij zij uw huis of bedrijf niet binnen gaan. Wilt u dit wel? Dan zult u LIHO Connect cilinders moeten laten plaatsen zodat wij binnen kunnen. Aan het uitrukken van de bewakingsdienst zijn extra kosten verbonden die wij in rekening zullen brengen.  


Verhuizen

Ik ga binnenkort verhuizen en wil mijn alarmsysteem meenemen. Wat moet ik nu doen?

Als u gaat verhuizen kunt u uw beveiligingssysteem gewoon meenemen naar uw nieuwe adres. Het beveiligingssysteem is eenvoudig aan te passen aan uw nieuwe woning. Neem contact op met LIHO Connect om een afspraak te maken voor het monteren van uw beveiligingssysteem. 


Opzeggen

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

U kunt hiervoor een e-mail sturen naar onze klantenservice: info@lihoconnect.nl.

 

Bedenktijd

U kunt zich beroepen op het consumenten recht, dat zegt dat u recht heeft op 14 dagen bedenktijd na het afsluiten van de overeenkomst.