Batterij garantie

Wij vervangen kosteloos uw batterijen, wel zo handig! 


Garantie op het systeem

Welke garantie zit er op het systeem? 

Wij garanderen dat alle producten altijd van zeer hoge kwaliteit zijn. Op alle producten van LIHO Connect krijgt u de wettelijke garantietermijn van 2 jaar. De wettelijke garantie betekent dat een product hetgeen moet doen dat je er als consument in alle redelijkheid van kunt verwachten.

Voor vragen over garantie kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 040 7200 365 


Onderhoud

Wat betaal ik jaarlijks voor onderhoud aan het systeem?

Het jaarlijkse onderhoud is inbegrepen bij uw beveiligingssysteem. Hiervoor brengen wij geen extra kosten in rekening.

 

Uitbreiden

Kan ik mijn systeem na installatie nog uitbreiden? 

U kunt het systeem altijd uitbreiden zoals u dat wenst. Ook na installatie of tijdens het onderhoud.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@lihoconnect.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.