Veelgestelde vragen

Hoe werkt het beveiligingssysteem?

Het LIHO Connect beveiligingssysteem is aangesloten op ons eigen beveiligde netwerk. Hierdoor werkt het systeem altijd, ook bij stroomuitval of een internetstoring. Wij garanderen u 24/7 beveiliging.

Waarom moet ik een lijst met contactpersonen opgeven?

Wij volgen uw alarmmelding direct op. Als u niet bereikbaar bent, moet er snel iemand ter plaatse kunnen zijn. In dat geval nemen wij direct contact op met de persoon die bovenaan uw contactpersonenlijst staat. Deze persoon kan bijvoorbeeld een familielid of de buurman zijn. Als deze persoon niet bereikbaar is zullen wij de overige personen benaderen en indien nodig de bewakingsdienst inschakelen.

Ik ga verhuizen, kan ik mijn beveiligingssysteem meenemen?

Als u gaat verhuizen kunt u uw beveiligingssysteem gewoon meenemen naar uw nieuwe adres. Het beveiligingssysteem is eenvoudig aan te passen aan uw nieuwe woning. Neem contact op met LIHO Connect om een afspraak te maken voor het monteren van uw beveiligingssysteem.

Is het systeem mijn eigendom?

Bij LIHO Connect is het beveiligingssysteem na betaling direct uw eigendom. Dus geen lange contracten, maar slechts een jaarcontract wat u na 1 jaar maandelijks kunt opzeggen.

Wat zit er in een abonnement?

Een abonnement van € 29,95 loopt minimaal één jaar en is daarna maandelijks opzegbaar. Hiervoor krijgt u aansluiting op de meldkamer, één onderhoudsbeurt per jaar en surveillance van de bewakingsdienst.

Eventuele uitrukken van de bewakingsdienst is niet inbegrepen bij het abonnement. Deze kosten bedragen € 87,00 voor het uitrukken met een maximale afhandeltijd van één uur. Duurt de afhandeling van een uitruk langer dan één uur? Dan brengen wij per 15 minuten €20,50 in rekening.


Hoe kan ik betalen?

Nadat de installatie naar wens is gemonteerd, vragen wij u een SEPA formulier te ondertekenen bij onze monteur. Hiermee kunnen wij het bedrag voor het systeem laten afschrijven en de maandelijkse abonnementskosten incasseren.

Is het mogelijk om een afspraak te maken voor een offerte?

Het concept van LIHO Connect is zo opgebouwd dat wij alles via e-mail en telefoon afhandelen. Hierdoor kunnen wij het systeem tegen de scherpste prijs aanbieden. Voor de klant is het op deze manier extra gemakkelijk om een systeem samen te stellen. De prijs is zo ook direct duidelijk.

Is het beveiligingssysteem later nog uit te breiden?

U kunt het systeem altijd uitbreiden zoals u dat wenst. Ook na installatie of tijdens een onderhoudsbeurt! De uitbreidingen vindt u op deze systeem pagina.

Hoe werkt de bewakingsdienst?

Is er niemand bereikbaar op het moment van de melding? Dan sturen wij de bewakingsdienst naar uw huis of bedrijf. De bewakingsdienst kan een buitencontrole uitvoeren waarbij zij uw huis of bedrijf niet binnen gaan. Wilt u dit wel? Dan zult u LIHO Connect cilinders moeten laten plaatsen zodat wij binnen kunnen.

De kosten voor het eventuele uitrukken van de bewakingsdienst zijn niet inbegrepen bij het abonnement. Deze kosten bedragen € 87,00 voor het uitrukken met een maximale afhandeltijd van één uur. Duurt de afhandeling van een uitruk langer dan één uur? Dan brengen wij per 15 minuten €20,50 in rekening.

Zit ik meteen vast aan het systeem bij een aanvraag?

Na het verzenden van uw online aanvraag zit u nergens aan vast. Wij nemen eerst telefonisch contact met u op voor het inplannen van een afspraak. U ontvangt vervolgens van ons een afspraakbevestiging om uw systeem te laten installeren.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

U kunt uw abonnement opzeggen door een e-mail te sturen naar info@lihoconnect.nl. Het abonnement loopt minimaal één jaar en is daarna per maand opzegbaar.

Welke garantie zit er op het systeem?

Wij garanderen dat alle producten altijd van zeer hoge kwaliteit zijn. Op alle producten van LIHO Connect krijgt u de wettelijke garantietermijn van 2 jaar.

De wettelijke garantie betekent dat een product hetgeen moet doen dat je er als consument in alle redelijkheid van kunt verwachten.Voor vragen over garantie kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer 040 7200 365

Installatie aan huis